امیرنژاد، حمید و خلیلیان، صادق (1384)؛ برآورد ارزش توریستی پارک ملی گلستان و تعیین عوامل مؤثر بر متمایل به پرداخت بازدیدکنندگان، پنجمین کنفرانس دوسالانه اقتصاد کشاورزی ایران، دانشگاه سیستان و بلوچستان، زاهدان.
پورمظفر، سیدحسین (1391)؛ توسعهی بازارهای محصولات ارگانیک در راستای افزایش رفاه روستانشینان استان مازندران (مطالعهی موردی خیار ارگانیک(، همایش دوسالانه اقتصاد کشاورزی، شیراز.
رجبی، آمنه؛ پورآتشی، مهتاب و شعبانعلی فمی، حسین (1390)؛ بررسی دانش و تمایل افراد نسبت به خرید و مصرف محصولات ارگانیک، اولین کنگره ملی علوم و فناوریهای نوین کشاورزی.
کاوسی کلاشمی، محمد؛ حیدریشلمانی، مرتضی و نظری، محمدرضا (1394)؛ برآورد تمایل به پرداخت مصرفکنندگان برای برنج ارگانیک در خانوارهای شهری استان گیلان. فصلنامه علمی پژوهشی علوم محیطی، دوره 13، 124-113.
کوچکی، علیرضا؛ منصوری، هومن؛ قربانی، محمد و رجبزاده، محسن (1392)؛ بررسی عوامل مؤثر بر تمایل به مصرف محصولات ارگانیک در شهرستان مشهد. نشریه اقتصاد و توسعه کشاورزی ، دوره 27 ، شماره 3، 194-188 .
مافی، حسن؛ صالح، ایرج و حسینی، سیدصفدر (1391)؛ برآورد میزان تمایل به پرداخت برای محصولات ارگانیک (مطالعه موردی خیار در استان تهران و سبزیجات در استان گیلان)، مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران. دوره 2-43، شماره 1، 18-11.
وزارت جهاد کشاورزی (1387)؛ مدیریت طرح و برنامه، اداره آمار و برنامهریزی.
Aertsens, J. (2011); Organic food as an emerging market: personal determinants of consumption, supply governance and retail strategies (1-219). Ghent University.
Batte, M. T.; Hooker, N. H.; Haab, T. C. and Beaverson, J. (2007); Putting their money where their mouths are: Consumer willingness to pay for multi-ingredient, processed organic food products. Food policy, 32(2), 145-159.
Eftec. N. (2006); Valuing Our Natural Environment, In association with Environmental Futures Limited, Final Report, Annexes NR0103, For the UK Department for Environment, Food and Rural Affairs, 20th March 2006.
Goldberg, I. and Roosen, J. (2005); Measuring consumer willingness to pay for a health risk reduction of salmonellosis and campylobacterosis. In 11th Congress of the Eurepean Association of Agricultural Economist, Copenhagen, Denmark.
Van Doorn, J. and Verhoef, P. C. (2011); Willingness to pay for organic products: Differences between virtue and vice foods. International Journal of Research in Marketing, 28(3), 167-180.
Judge, G. G.; Hill, R. C.; Griffiths, W.; Lutkepohl, H. and Lee, T. C. (1988); Introduction to the Theory and Practice of Econometrics.
King, N. A. (2007); Economic valuation of environmental goods and services in the context of good ecosystem governance. Water Policy, 9, 51.
Kai, S. B.; Chen, O. B.; Chuan, C. S.; Seong, L. C. and Kevin, L. L. T. (2013); Determinants of Willingness to Pay of Organic Products. Middle-East Journal of Scientific Research, 14(9), 1171-1179.
Lee, K. H. and Hatcher, C. B. (2001); Willingness to pay for information: An analyst's guide. Journal of Consumer Affairs, 35(1), 120-140.
Lee, J. F. J.; Liou, H.; Lin, T.; Shih, P. and Tsai, J. Chen (2010); Approach for Economic Valuation of Environmental Conditions and Impacts, Final Report to CALTRANS and the Multi-Disciplinary Team; Prepared for California Department of Transportation, With Funding from Federal Highways Administration ,June
Mitchell, R. C. and Carson, R. T. (1989); Using surveys to value public goods: the contingent valuation method. Resources for the Future.
Oyawole, F. P.; Akerele, D. and Dipeolu, A. O. (2015); Factors Influencing Willingness to Pay For Organic Vegetables Among Civil Servants in a Developing Country. International Journal of Vegetable Science, (just-accepted).
Yu, X.; Gao, Z. and Zeng, Y. (2014); Willingness to pay for the “Green Food” in China. Food policy, 45, 80-87.