ترابی، روزبه (۱۳۹۴). هوش تجاری با تأکید بر بازاریابی، گسترش ارتباطات بینالمللی، فرصتها و چالشها، پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت، پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران.
کریمخانی، فرهاد (۱۳۹۱). هوشتجاریومدیریت فرایندکسبوکاردرعملیات بانکی، اولین همایش ملی فناوری اطلاعات و شبکههای کامپیوتری دانشگاه پیام نور واحد طبس، ۱-۱۰.
محقر، علی؛ کارلوس، حسینی؛ فرید، منشی و عاصف، علی (۱۳۸۷). «کاربرد هوش تجاری بهعنوان یک تکنولوژی اطلاعات استراتژیک در بانکداری: بازرسی و کشف تقلب»، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، 1: ۱۰۵-۱۲۰.
زارع چاهوکی، محمدعلی و بیهمتا، محمدرضا (۱۳۹۴). اصول آمار در علوم منابع طبیعی، مؤسسه انتشارات و چاپ، دانشگاه تهران، ۳۵۰.
نصرتی، شیرین (۱۳۹۴). «نقش هوش تجاری بر بهرهوری صنعت بانکداری ایران»، کنفرانس بینالمللی مدیریت، اقتصاد و سیستم مالی دوبی، صفحات ۱-۱۱.
Chang, E.; Hussain, F. and Dillon, T. (2006). Trust and reputation for service oriented environments: technologies for building business intelligence and consumer confidence. John Wiley & Sons.
Chen, H.; Chiang, R. H. and Storey, V. C. (2012). “Business Intelligence and Analytics: From Big Data to Big Impact”. MIS quarterly, 36(4): 1165-1188.
Davenport, T. H. (2012). Business intelligence and organizational decisions. Organizational Applications of Business Intelligence Management: Emerging Trends: Emerging Trends, 1.
Evelson, B. and Norman, N. (2008). Topic overview: Business intelligence. Forrester research, 61.
Huang, Z.; Chen, H.; Hsu, C. J.; Chen, W. H. and Wu, S. (2004). “Credit rating analysis with support vector machines and neural networks: a market comparative study”. Decision support systems, 37(4): 543-558.
Kimball, R. and Ross, M. (2010). The Kimball Group Reader: Relentlessly Practical Tools for Data Warehousing and Business Intelligence. John Wiley & Sons.
Moro, S.; Cortez, P. and Rita, P. (2015). “Business intelligence in banking: A literature analysis from 2002 to 2013 using text mining and latent Dirichlet allocation”. Expert Systems with Applications, 42(3): 1314-1324.
Moss, L. and Hoberman, S. (2004). The importance of data modeling as a foundation for business insight. Teradata, available at http://www. teradata.com/white-papers/The-Importance-of-Data-Modeling-as-a-Foundation-for-Business-Insight-eb4331.
Ngai, E. W. T.; Hu, Y.; Wong, Y. H.; Chen, Y. and Sun, X. (2011). “The application of data mining techniques in financial fraud detection: A classification framework and an academic review of literature”. Decision Support Systems, 50(3): 559-569.
Palshikar, G. K. (2002). “The hidden truth–frauds and their control: a critical application for business intelligence”. Intelligent Enterprise, 5(9): 46-51.
Skriletz, R. (2002). New directions for business intelligence. Information Management.
Turban, E.; Sharda, R. and Delen, D. (2011). Decision support and business intelligence systems. Pearson Education India.
Turban, E.; Sharda, R.; Aronson, J. E. and King, D. (2008). Business intelligence: A managerial approach. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall.
Ubiparipović, B. and Đurković, E. (2011). “Application of Business Intelligence in the Banking Industry”. Management Information System, 6(4): 23-30.
Ubiparipović, B. and Đurković, E. (2011). “Application of Business Intelligence in the Banking Industry”. Management Information System, 6(4): 23-30.
Wixom, B. H.; Watson, H. J.; Reynolds, A. M. and Hoffer, J. A. (2008). “Continental airlines continues to soar with business intelligence”. Information Systems Management, 25(2): 102-112.